• 27-09-2008, 19:03:47
    #1
    Sorunum şu;
    İnternete hiç girmezsem modem hep bağlı kalıyor.
    Lakin internettde 10 dakika takılsam hemen internet kesiliyor. Bunun sebebi ne olabilir ? O kadarda virüs taraması yaptım.
    Modeme giren telefon kablosunu telefona taktığımda çok fazla parazit var bundan kaynaklanabilir diye düşündüm ama daha iyi bilgisi olan vardır diye düşünüyorum. Belki yalnış biliyorumdur tşk ederim.
  • 28-09-2008, 01:54:59
    #2
    internet komplemi kesiliyor ? birde internet kesildiğinde modemde ısınma oluyormu?
  • 28-09-2008, 01:57:06
    #3
    bilgisayarına format atmayı denedin mi ?
  • 28-09-2008, 12:18:59
    #4
    splitter de sorun olabilir bazen ttent portlarındada sorun oluyor
  • 10-10-2008, 00:16:05
    #5
    hayır sorun bir kaç tane dll dosyasından kaynaklanıyor. O iki tane dll dosyasının işlemini sonlandırdığımda bağlantı gitmiyor. ama öylece kaldığında ise bağlantı gidip gidip geliyor :S
  • 11-10-2008, 22:07:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bendede bir sorun var internet çok yavaş ve bazen gidiyor ama bağlantı gitti diye uyarı yok msn'in hata mesajına baktım default gateway sorunu diyordu sıyırıcam interneti 3-4 gündür kullanamıyorum :S
  • 14-10-2008, 01:38:25
    #7
    O iki dll dosyasının ismini verebilirsen daha iyi yardımcı olurum.
  • 15-10-2008, 12:51:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım O Zaman Onlar Msconfigten O DLL Dosyasını Kaldır, O Zaman Sorun Çözülür Çünkü Bilgisayar Başladığında Direk O DLL Dosyaları Devreye Giriyor Ve Çalışmaya Başlıyor Çalışmaya Başladığından Senin İnternet Kopuyor..