Sorunum şu;
İnternete hiç girmezsem modem hep bağlı kalıyor.
Lakin internettde 10 dakika takılsam hemen internet kesiliyor. Bunun sebebi ne olabilir ? O kadarda virüs taraması yaptım.
Modeme giren telefon kablosunu telefona taktığımda çok fazla parazit var bundan kaynaklanabilir diye düşündüm ama daha iyi bilgisi olan vardır diye düşünüyorum. Belki yalnış biliyorumdur tşk ederim.
Bağlantı Gidiyor.
7
●942
msn'in hata mesajına baktım default gateway sorunu diyordu sıyırıcam interneti 3-4 gündür kullanamıyorum :S