Bendede bir sorun var internet çok yavaş ve bazen gidiyor ama bağlantı gitti diye uyarı yok msn'in hata mesajına baktım default gateway sorunu diyordu sıyırıcam interneti 3-4 gündür kullanamıyorum :S