Pc Otomatik Kapanıyor
9
●2.245
- 26-09-2008, 17:00:08bugun sabahdan beri 1 saatte 1 otomatikman kapanıyor anlamadım nedenini bir türlü bir bakarsanız sevinirim..
- 26-09-2008, 17:01:43dos penceresinde "shutdown -a" yazarak o ekrandan kurtulabilirsin ancak tekrar gelecektir.sonsuzluk_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhtemel sebepleri service pack in guncel değil yada virus var. - 26-09-2008, 17:04:06
- 26-09-2008, 17:07:25antivirüs programı kullanmam.. bugun sabahdan oldu dun birşey yokdu birden biryere cıkdı.. anlamadım halen daha virüs girmiş olabilirde.. dun yapardı bunu bugun yapmaz.. ki. .nys araştırmaya devam 50 dk sonra tekrardan kapanacak
- 26-09-2008, 17:33:31aynısı bendede başladı şuan
windows'un ilk paketindede bu virüs var sp1 paketinde sasser virüsü 2 tane yamalar yükleyerek sorunu çözüyorduk.
sp2 de yükledigimiz yamalar otomatik geldi
ve şuan sp3'dede bu virüs türedi - 26-09-2008, 17:38:14sp2 olmadan zaten pc birşeye yaramıyor birden bire oldu ne oldu ise birşeyde yuklemedim..