bugun sabahdan beri 1 saatte 1 otomatikman kapanıyor anlamadım nedenini bir türlü bir bakarsanız sevinirim..
dos penceresinde "shutdown -a" yazarak o ekrandan kurtulabilirsin ancak tekrar gelecektir.
muhtemel sebepleri service pack in guncel değil yada virus var.