• 26-09-2008, 17:00:08
    #1
    bugun sabahdan beri 1 saatte 1 otomatikman kapanıyor anlamadım nedenini bir türlü bir bakarsanız sevinirim..

  • 26-09-2008, 17:01:43
    #2
    sonsuzluk_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugun sabahdan beri 1 saatte 1 otomatikman kapanıyor anlamadım nedenini bir türlü bir bakarsanız sevinirim..
    dos penceresinde "shutdown -a" yazarak o ekrandan kurtulabilirsin ancak tekrar gelecektir.

    muhtemel sebepleri service pack in guncel değil yada virus var.
  • 26-09-2008, 17:04:06
    #3
    sonsuzluk_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugun sabahdan beri 1 saatte 1 otomatikman kapanıyor anlamadım nedenini bir türlü bir bakarsanız sevinirim..
    sorun 60 saniye virüsü

    çözüm :

    60 saniye virüsü
  • 26-09-2008, 17:04:42
    #4
    Kurumsal PLUS
    büyük ihtimalle virüsten kaynaklanan birşey. antivirüs ve ad-aware kurup taratman önerilir.
  • 26-09-2008, 17:07:25
    #5
    antivirüs programı kullanmam.. bugun sabahdan oldu dun birşey yokdu birden biryere cıkdı.. anlamadım halen daha virüs girmiş olabilirde.. dun yapardı bunu bugun yapmaz.. ki. .nys araştırmaya devam 50 dk sonra tekrardan kapanacak
  • 26-09-2008, 17:33:31
    #6
    aynısı bendede başladı şuan

    windows'un ilk paketindede bu virüs var sp1 paketinde sasser virüsü 2 tane yamalar yükleyerek sorunu çözüyorduk.

    sp2 de yükledigimiz yamalar otomatik geldi

    ve şuan sp3'dede bu virüs türedi
  • 26-09-2008, 17:38:14
    #7
    sp2 olmadan zaten pc birşeye yaramıyor birden bire oldu ne oldu ise birşeyde yuklemedim..
  • 07-10-2008, 20:15:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SpyWare Doctor Programını kullan derim Boyle Sorunlar için Bire bir. Yada Makina Onarma Programları kullan.
  • 08-10-2008, 00:23:40
    #9
    güncel servicepack'i yükleyerek bundan kurtulabilirsiniz.