• 17-04-2020, 10:29:33
    #1
    Benim emektar i3 ün ekranı kırıldı arkadaşlar. Bozuk işe yaramayan şekilde elinde olan varsa yada tanıdıklarında olan varsa söylesin lütfen. Parasını gönderirim sıkıntı olmaz. Alışverişte sıkıntı çıkarsa r10 hesabımın kapanması için *********** olarak şikayet edebilirsiniz.
    Bankadan yollarım paranızı. Yeterki işim görülsün
  • 17-04-2020, 10:37:18
    #2
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    @residense;
    Bakar mısınız.
  • 17-04-2020, 11:44:26
    #3
    Sağlam ekran 270tl
    Bozuk kıyıda köşede duran ekran 50tl 😊
  • 19-04-2020, 15:02:08
    #4
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlam ekran 270tl
    Bozuk kıyıda köşede duran ekran 50tl 😊
    Telefonum bozuldu onla uğraşırken yazdığınızı gördüm ama cvp vermeyi unutmuşum ksr bakmayın.
    Fiyat yüksek geldi biraz
    Biraz daha düşüneyim de
    Almaya karar verince ulaşırım size