Benim emektar i3 ün ekranı kırıldı arkadaşlar. Bozuk işe yaramayan şekilde elinde olan varsa yada tanıdıklarında olan varsa söylesin lütfen. Parasını gönderirim sıkıntı olmaz. Alışverişte sıkıntı çıkarsa r10 hesabımın kapanması için *********** olarak şikayet edebilirsiniz.
Bankadan yollarım paranızı. Yeterki işim görülsün