• 07-08-2008, 13:29:41
    #10
    bizdeki hdd de arkasında kapatma dügmesi var ilk ordan kapıyoruz sonrada fişten çekiyoruz...
  • 07-08-2008, 13:34:58
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırdır ne var bakalım o 3*250 GB dev arşivde de yetmemiş birde 160'lık almışsın
  • 07-08-2008, 13:35:30
    #12
    En sağlıklısı fişini çekmek Şaka bir yana 1 senedir bende harici 400 lük Philips`in harddiskini kullanıyorum sürekli fişini çekiyorum henüz bir şey görmedim ama bir kaç arkadaşımın harddiski bozuldu.Sanıyorum en sağlıklısı pc yi kapatıp harddiskin fişini ve usb yi çıkartmak olur.
  • 07-08-2008, 13:40:49
    #13
    flash belleklerde direk çekmenin sıkıntısını yaşadım : veri kaybı
    Burdaki arkadaşlarda olmadı diye yanlış bilgilendirmemek lazım.
    mutlaka güvenli kaldırdan yap bu işlemi. en kötü ihtimal pcyi kapatıp çıkar. verilerin önemli ise tabiki.
  • 07-08-2008, 13:57:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Philips 500 lük var , kapatma düğmesi var orda ilk önce kapatıyorum sonra fişini çekiyorum.alalı 1 ay oldu daha sorunum olmadı
  • 07-08-2008, 14:17:52
    #15
    kawi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Philips 500 lük var , kapatma düğmesi var orda ilk önce kapatıyorum sonra fişini çekiyorum.alalı 1 ay oldu daha sorunum olmadı
    arkadaşta kapama düğmesi yokmuş
  • 07-08-2008, 14:19:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşta kapama düğmesi yokmuş
    onu gördüm, diğer arkadaşlara bilgi olsun diye yazdım.

    kapama düğmesi olmayanlar görev çubuğundan güvenle kaldırıcak.başka çaresi yok sanırım
  • 07-08-2008, 15:23:34
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    gözümden kaçmış donanımı güvenle kaldır varmış öyle yapayım bari gözüm gönlüm rahat olsun
  • 07-08-2008, 22:08:50
    #18
    2 yıldır flash diski direk çekerim bişey olmadı.
    80 gb taşınabilir disk var. kaç aydır kullanıyorum bi kere donanımı kaldır yapmadım. zaten donanımı güvenle kaldır seçeneği işletim sistemindeki işlemlerini bitirmek içindir.
    Bakınız: ona tıkladıktan sonra hdd dönmeye devam eder.Yani hdd döndüğü sürece sorun yok. bi arkadaş demişki veri kaybı yaşadım.arkadaşım işlem yaparken flash diski çekersen kaydedemez tabiki