BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşta kapama düğmesi yokmuş
onu gördüm, diğer arkadaşlara bilgi olsun diye yazdım.

kapama düğmesi olmayanlar görev çubuğundan güvenle kaldırıcak.başka çaresi yok sanırım