• 16-08-2019, 01:19:18
    #19
    Hocam ekran mi titriyor?
  • 17-08-2019, 12:44:20
    #20
    Meg015 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam alabiliyorum ekran kartım GTX 760
    https://prnt.sc/ot8nup
    Kullandığınız kablo nedir hocam aynısından alacağım ?

    https://urun.n11.com/usb-aksesuarlar...544-P197531193







    Aldığım kablo bu ama görüntü gelmiyor



    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ekran mi titriyor?
    Söylemek istediğinize anlam veremedim ekranda titreme vs falan yok
  • 17-08-2019, 15:23:07
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığınız kablo nedir hocam aynısından alacağım ?
    https://urun.n11.com/usb-aksesuarlar...544-P197531193
    Hocam ben kabloyu harici olarak almadım monitörü aldığımda içinde vardı yani monitör ile birlikte vermişlerdi. Ama attığınız linktekinin aynısı sanırım.
  • 17-08-2019, 15:30:52
    #22
    Meg015 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben kabloyu harici olarak almadım monitörü aldığımda içinde vardı yani monitör ile birlikte vermişlerdi. Ama attığınız linktekinin aynısı sanırım.
    Marka falan yazmıyor mu hocam sizinkinde kablonuzun detaylı foto atar mısınız özelden wp numaramı atsam da ?
  • 17-08-2019, 15:38:35
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka falan yazmıyor mu hocam sizinkinde kablonuzun detaylı foto atar mısınız özelden wp numaramı atsam da ?
    Hayır hocam yazmıyor normal kablo işte Fotoğraf atmam şuan için malesef kabloyu aktif olarak kullanıyorum çıkartıp sökmesi biraz sıkıntılı. İnternetten araştırın güzel sağlam bir şey bulursunuz.
  • 18-08-2019, 01:53:08
    #24
    Meg015 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam yazmıyor normal kablo işte Fotoğraf atmam şuan için malesef kabloyu aktif olarak kullanıyorum çıkartıp sökmesi biraz sıkıntılı. İnternetten araştırın güzel sağlam bir şey bulursunuz.
    Tamamdır hocam kaliteli bir kablo aldım sorunsuz çalışmakta DVI ile bağlayınca 144 oluyormus ama 1ms tepkime almıyormuş en sağlıklısı DPymiş hocam
  • 20-08-2019, 13:08:34
    #25
    DP kablo ile 144 HZ alırsınız.
    Monitörünüzü HDMI girişini 120 HZ olarak sınırlandırmış olabilir.