144 HZ Neden Alamıyorum ?
24
●1.336
- 17-08-2019, 12:44:20Kullandığınız kablo nedir hocam aynısından alacağım ?Meg015 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://urun.n11.com/usb-aksesuarlar...544-P197531193
Aldığım kablo bu ama görüntü gelmiyor
Söylemek istediğinize anlam veremedim ekranda titreme vs falan yokbilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-08-2019, 15:23:07Hocam ben kabloyu harici olarak almadım monitörü aldığımda içinde vardı yani monitör ile birlikte vermişlerdi. Ama attığınız linktekinin aynısı sanırım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2019, 15:30:52Marka falan yazmıyor mu hocam sizinkinde kablonuzun detaylı foto atar mısınız özelden wp numaramı atsam da ?Meg015 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2019, 15:38:35Hayır hocam yazmıyor normal kablo işteMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fotoğraf atmam şuan için malesef kabloyu aktif olarak kullanıyorum çıkartıp sökmesi biraz sıkıntılı. İnternetten araştırın güzel sağlam bir şey bulursunuz.
- 18-08-2019, 01:53:08Tamamdır hocam kaliteli bir kablo aldım sorunsuz çalışmakta DVI ile bağlayınca 144 oluyormus ama 1ms tepkime almıyormuş en sağlıklısı DPymiş hocamMeg015 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fotoğraf atmam şuan için malesef kabloyu aktif olarak kullanıyorum çıkartıp sökmesi biraz sıkıntılı. İnternetten araştırın güzel sağlam bir şey bulursunuz.