Meg015 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam yazmıyor normal kablo işte Fotoğraf atmam şuan için malesef kabloyu aktif olarak kullanıyorum çıkartıp sökmesi biraz sıkıntılı. İnternetten araştırın güzel sağlam bir şey bulursunuz.
Tamamdır hocam kaliteli bir kablo aldım sorunsuz çalışmakta DVI ile bağlayınca 144 oluyormus ama 1ms tepkime almıyormuş en sağlıklısı DPymiş hocam