• 26-07-2008, 01:00:34
    #10
    Benim pc de feci ses çıkarıyor Açmaya korkuyorum içinden vahşi hayvan çıkar diye
  • 26-07-2008, 01:07:13
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaşlar toz birikmesi en büyük düşman..

    bende de çok ses çıkarmya başlamıştı.kuaför bir arkadaşa gidip fön makinesini aldım.onların ki acayip kuvvetli oluyo.açtım yan kapağı makineyi bir çalıştırdım etraf toz duman.
    makinede ses mes kalmadı