arkadaşlar toz birikmesi en büyük düşman..

bende de çok ses çıkarmya başlamıştı.kuaför bir arkadaşa gidip fön makinesini aldım.onların ki acayip kuvvetli oluyo.açtım yan kapağı makineyi bir çalıştırdım etraf toz duman.
makinede ses mes kalmadı