Merhabalar,
Başlıkta da belirttiğim gibi Corsair Mause için bir klavye kombinasyonu oluşturmak istiyorum, CTRL+ALT+A'ya basması gerekiyor. Bunu nasıl yapabilirim? Yazılımın makro bölümünde bulunan "REMAP KEYSTROKE" bölümünden CTRL+ALT yaptırabildim ancak A'yı dahil edemiyorum.
Not: Bir diğer çözüm ise CTRL+ALT'dan sonra, önce Y sonra K tuşuna basmasını sağlamak. Buda CTRL+ALT+A ile aynı işlevi çalıştırıyor.
Corsair iCUE ile CTRL+ALT+A Şeklinde Makro Nasıl Yapabilirim?
2
●224
- 26-09-2018, 03:01:07
- 29-09-2018, 06:04:163.5.111 sürümün kullanıyorum, sadece nasıl yapıldığını bulamadım.residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://prntscr.com/l01mhj - http://prntscr.com/l01mk1