• 26-09-2018, 03:01:07
    #1
    Merhabalar,

    Başlıkta da belirttiğim gibi Corsair Mause için bir klavye kombinasyonu oluşturmak istiyorum, CTRL+ALT+A'ya basması gerekiyor. Bunu nasıl yapabilirim? Yazılımın makro bölümünde bulunan "REMAP KEYSTROKE" bölümünden CTRL+ALT yaptırabildim ancak A'yı dahil edemiyorum.

    Not: Bir diğer çözüm ise CTRL+ALT'dan sonra, önce Y sonra K tuşuna basmasını sağlamak. Buda CTRL+ALT+A ile aynı işlevi çalıştırıyor.
  • 28-09-2018, 19:54:01
    #2
    Merhaba
    Öncelikle cue v2 veya v1 kaldırıp yeniden güncel temiz bir kurulum yapın

    Ayrıca
    Cue v2 kullanıyorsanız problem çıkmış olabilir
    Cue v1 e downgrade yapıp;

    actions > create action > remap key > key function > shortcut

    Bölümünden atamayı denermisiniz?
  • 29-09-2018, 06:04:16
    #3
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Öncelikle cue v2 veya v1 kaldırıp yeniden güncel temiz bir kurulum yapın

    Ayrıca
    Cue v2 kullanıyorsanız problem çıkmış olabilir
    Cue v1 e downgrade yapıp;

    actions > create action > remap key > key function > shortcut

    Bölümünden atamayı denermisiniz?
    3.5.111 sürümün kullanıyorum, sadece nasıl yapıldığını bulamadım.

    http://prntscr.com/l01mhj - http://prntscr.com/l01mk1