residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Öncelikle cue v2 veya v1 kaldırıp yeniden güncel temiz bir kurulum yapın

Ayrıca
Cue v2 kullanıyorsanız problem çıkmış olabilir
Cue v1 e downgrade yapıp;

actions > create action > remap key > key function > shortcut

Bölümünden atamayı denermisiniz?
3.5.111 sürümün kullanıyorum, sadece nasıl yapıldığını bulamadım.

http://prntscr.com/l01mhj - http://prntscr.com/l01mk1