• 26-06-2008, 11:43:40
    #1
    Arkdaşlar norton ghost 9.0 kurdum tam sürüm.Güncelmesi yaptım ama bir türlü yedek alamadım yedek almayı resimde anlatmışlar ama bende olmuyor aşagıdaki hatayı alıyorum bi yardım edin delirdim...


  • 26-06-2008, 11:50:03
    #2
    test deneme