Arkdaşlar norton ghost 9.0 kurdum tam sürüm.Güncelmesi yaptım ama bir türlü yedek alamadım yedek almayı resimde anlatmışlar ama bende olmuyor aşagıdaki hatayı alıyorum bi yardım edin delirdim...