• 19-06-2008, 00:30:34
    #1
    Arkadaşlar notebook'u alalı 5 ay kadar oldu ancak bu son zamanlarda notebook ısınıp kapanmaya başladı ne yapmam lazım acaba !
  • 19-06-2008, 01:37:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her ne kadar diz üstü bilgisayar diye tabir edilsede diz üstünde kullanmayın. Altındaki hava delikleri kapanmayacak şekilde kullanırsan bu resetlenmeler daha az yaşanıcaktır. Eğer imkanın var ise servise götür içini temizlesinler sorunun büyük ölçüde hallolur.
  • 19-06-2008, 01:40:03
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    o seri modellerde ısınma ve kapanma sorunları olabiliyor sık sık fan temizliği yapacaksın servise gönderirsen onlarda aynını yapıyor maksimum 2-3 hafta sonra eksi haline dönüyor
  • 19-06-2008, 01:41:42
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    5720 ısıdan kapanıyorsa
    şuan kullandığım 5920nin patlaması lazım
    altına kitap koyuorm havada kullanıorm fan çıkışları pek yeterli gelmiyor...
    laptop cooler şart oldu...
  • 19-06-2008, 01:45:06
    #5
    bir noktadan sonra laptop cooler da işe yaramıyor

    bendede 5720g var servise göndermeyip kendim açtım fanın çıkışları toz kaplamış hiç hava çıkmıyordu ordan. onları temizleyip pc'yi açtım sorunsuz çalışıyor.. ısınma problemi tamamen kalktı heralde 3-4 ayda bir bu işlemi tekrarlamak lazım
  • 19-06-2008, 01:56:15
    #6
    bende var cooler altında 2 tane fanlı ancak pek bi işe yaramıyor özellike cam açtığımda msnden 10 dk sonra pc ısınıp kapanıyor ?
  • 19-06-2008, 02:33:19
    #7
    sen sakın içini açmada garanti dısı kalmasın sorun ortada arkadaşım