Acer Aspire 5720G Notebook Hakkında
6
●1.269
- 19-06-2008, 00:30:34Arkadaşlar notebook'u alalı 5 ay kadar oldu ancak bu son zamanlarda notebook ısınıp kapanmaya başladı ne yapmam lazım acaba !
- 19-06-2008, 01:37:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Her ne kadar diz üstü bilgisayar diye tabir edilsede diz üstünde kullanmayın. Altındaki hava delikleri kapanmayacak şekilde kullanırsan bu resetlenmeler daha az yaşanıcaktır. Eğer imkanın var ise servise götür içini temizlesinler sorunun büyük ölçüde hallolur.
- 19-06-2008, 01:40:03o seri modellerde ısınma ve kapanma sorunları olabiliyor sık sık fan temizliği yapacaksın servise gönderirsen onlarda aynını yapıyor maksimum 2-3 hafta sonra eksi haline dönüyor
- 19-06-2008, 01:41:42Eposta Aktivasyonu Gerekmekte5720 ısıdan kapanıyorsa
şuan kullandığım 5920nin patlaması lazım
altına kitap koyuorm havada kullanıorm fan çıkışları pek yeterli gelmiyor...
laptop cooler şart oldu... - 19-06-2008, 01:45:06bir noktadan sonra laptop cooler da işe yaramıyor

bendede 5720g var servise göndermeyip kendim açtım fanın çıkışları toz kaplamış hiç hava çıkmıyordu ordan. onları temizleyip pc'yi açtım sorunsuz çalışıyor.. ısınma problemi tamamen kalktı
heralde 3-4 ayda bir bu işlemi tekrarlamak lazım
- 19-06-2008, 01:56:15bende var cooler altında 2 tane fanlı ancak pek bi işe yaramıyor özellike cam açtığımda msnden 10 dk sonra pc ısınıp kapanıyor ?

