Her ne kadar diz üstü bilgisayar diye tabir edilsede diz üstünde kullanmayın. Altındaki hava delikleri kapanmayacak şekilde kullanırsan bu resetlenmeler daha az yaşanıcaktır. Eğer imkanın var ise servise götür içini temizlesinler sorunun büyük ölçüde hallolur.