• 05-01-2018, 10:23:27
    #1
    Merhaba, yeni bir ekran kartı almak istiyorum fakat sistemde "darboğaz" diye adlandırılan sistemi kasma olayı yaşanır mı emin değilim. 1050 ti kullanan arkadaşlar kullandıkları sistem hakkında yorum yapabilir mi? Ya da aşağıda vereceğim bilgilerde sistemde kasma yaşanır mı yardımcı olabilir misiniz?

    Intel Core i7-4790 İşlemci, İşlemci Hızı 3.60GHz., Turbo Boost Teknolojisi ile Maksimum 4.00 GHz

    8 GB RAM ve 1 TB HDD
  • 05-01-2018, 10:38:39
    #2
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, yeni bir ekran kartı almak istiyorum fakat sistemde "darboğaz" diye adlandırılan sistemi kasma olayı yaşanır mı emin değilim. 1050 ti kullanan arkadaşlar kullandıkları sistem hakkında yorum yapabilir mi? Ya da aşağıda vereceğim bilgilerde sistemde kasma yaşanır mı yardımcı olabilir misiniz?

    Intel Core i7-4790 İşlemci, İşlemci Hızı 3.60GHz., Turbo Boost Teknolojisi ile Maksimum 4.00 GHz

    8 GB RAM ve 1 TB HDD
    Darboğaz yapmaz, gayet mantıklı bir tercih. İşlemciniz kötü değil, ekran kartı da şu an işlemciniz ile oldukça uyumlu bir seviyede. Hatta Youtube'a oynayacağınız oyunları yazarak FPS testlerini bile görebilirsiniz.
  • 05-01-2018, 10:39:58
    #3
    Developer
    Selamlar,
    Diskin muhtemelen mekanik, eğer mekanikse yanına 1 adet ssd disk almanı işletim sistemini ssd e kurmanı öneririm.
    Yanı sıra kullandığın cpu 1080 ti da dahil darboğaz sorunu yaratmayacak bir cpu yani 1050ti ı tam performans verecek şekilde kullanabilirsin.
  • 05-01-2018, 10:54:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1050 Ti f/p ürünü olduğundan çok doğru bir tercih yapmışsınız. Bende 1080 Ti var çok memnunum.
  • 05-01-2018, 13:54:16
    #5
    Ücreti olarakta çok uygun geldi diğerlerine bakış. Zaten oyun olarak bi Cs Go bir de Pubg oynuyorum geri kalanlarda kalite çokta önemli değil. Bi ara The Crew ücretsizdi indirdim oynayamadım ekran kartı yüzünden Zoruma gitmişti inşallah aşacağız bakalım
  • 05-01-2018, 14:07:16
    #6
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücreti olarakta çok uygun geldi diğerlerine bakış. Zaten oyun olarak bi Cs Go bir de Pubg oynuyorum geri kalanlarda kalite çokta önemli değil. Bi ara The Crew ücretsizdi indirdim oynayamadım ekran kartı yüzünden Zoruma gitmişti inşallah aşacağız bakalım
    PUBG 1.0 packine geçince ve nVidia GeForce Experience yeni bir güncelleme gönderince; oldukça oynanabilir oldu oyun. Örneğin aşağıdaki video tee Temmuz ayında Early Access'te iken çekilmiş. 40-60 arası oynuyorlar. Şu anda bu 55-70 arasına fırlamış durumda. Dolayısı ile içiniz rahat olsun. PUBG'yi oynatır.


    https://www.youtube.com/watch?v=p8K_SaZEHgs
  • 05-01-2018, 15:05:14
    #7
    bendede msi 1050ti var
    i5 4600+ 3,2 ghz 8 gb ram

    piyasadaki tüm oyunları rahatlıkla oynayabiliyorum. Bunlara ek olarak after effects ile render alıyorum baya hızlı render alıyor. İşyerinde 750 serisi var çok yavaş oluyor.
  • 05-01-2018, 15:29:17
    #8
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede msi 1050ti var
    i5 4600+ 3,2 ghz 8 gb ram

    piyasadaki tüm oyunları rahatlıkla oynayabiliyorum. Bunlara ek olarak after effects ile render alıyorum baya hızlı render alıyor. İşyerinde 750 serisi var çok yavaş oluyor.
    Benim merak ettiğim Güç Kaynağı. Kaç W olması gerekiyor acaba evdekini tam hatırlayamadım
  • 05-01-2018, 22:41:45
    #9
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim merak ettiğim Güç Kaynağı. Kaç W olması gerekiyor acaba evdekini tam hatırlayamadım
    Bende 600 watt var güç kaynağı bir problem yaşamıyorum.