Merhaba, yeni bir ekran kartı almak istiyorum fakat sistemde "darboğaz" diye adlandırılan sistemi kasma olayı yaşanır mı emin değilim. 1050 ti kullanan arkadaşlar kullandıkları sistem hakkında yorum yapabilir mi? Ya da aşağıda vereceğim bilgilerde sistemde kasma yaşanır mı yardımcı olabilir misiniz?
Intel Core i7-4790 İşlemci, İşlemci Hızı 3.60GHz., Turbo Boost Teknolojisi ile Maksimum 4.00 GHz
8 GB RAM ve 1 TB HDD
Darboğaz yapmaz, gayet mantıklı bir tercih. İşlemciniz kötü değil, ekran kartı da şu an işlemciniz ile oldukça uyumlu bir seviyede. Hatta Youtube'a oynayacağınız oyunları yazarak FPS testlerini bile görebilirsiniz.