• 17-05-2008, 14:32:17
    #1
    Bir sitede buldum arkadaşlar paylaşayım dedim, konu aynen aşağıdaki şekildeydi.

    Aşağıdaki pencereyi makinamda nasıl açarım.

    ---------------------------------------------



    Windows XP için Directx 10. Artık XP'inizde daha kaliteli grafiklerle çalışabileceksiniz.

    Sırf bunun için Vista yükleyen binlerce kişi var. Mesela ben. Sırf Directx 10 için Vista satın alıp kurduydum.

    DOWNLOAD:

    RapidShare: 1-Click Webhosting
  • 17-05-2008, 14:33:37
    #2
    sen kurdun mu peki çalışıyor mu ?
  • 17-05-2008, 14:36:44
    #3
    indirdim kurdum hocam.

    Çalışıyor mu bunu nasıl anlayacağız ? indirdiğim sitedeki yorumlara bakılırsa herkes memnundu.
  • 17-05-2008, 14:39:50
    #4
    Bende vista kurulu. diğer pc de denerim birazdan..

    Sanırım everest Ultimate ile görebilirsin deneyeyim sonucu bildiririm
  • 17-05-2008, 14:44:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    benim çok işime yarayacak.