Bir sitede buldum arkadaşlar paylaşayım dedim, konu aynen aşağıdaki şekildeydi.

Aşağıdaki pencereyi makinamda nasıl açarım.

---------------------------------------------



Windows XP için Directx 10. Artık XP'inizde daha kaliteli grafiklerle çalışabileceksiniz.

Sırf bunun için Vista yükleyen binlerce kişi var. Mesela ben. Sırf Directx 10 için Vista satın alıp kurduydum.

DOWNLOAD:

RapidShare: 1-Click Webhosting