Arkadaşlar hemen her dediğinizi denedim ama sorun galiba benim ana kartta bunu nasıl çözebilirim Zotac gtx 690 taktım sorunsuz çalıştı bi sıkıntı çıkartmadı.
Sadece Zotac gtx 970 Extreme de sıkıntı çıkıyo
Diğer bilgisayarda benim powerla dahi denedim ama çalıştı remleride denedim tek tek bi faydası yok
Ekran Kartı Sorunu
12
●3.602
- 06-12-2016, 12:55:00
- 06-12-2016, 14:02:32Hocam o zaman siz son BIOS güncellemesi yaptım demiştiniz. Tavsiyem bu sefer eski BIOS sürümlerine tek tek yükseltip denemek. Umarım bir tanesinde sorunu aşarsınız.ismetkocak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2016, 15:40:33hocam onu da denedim ama sonuç yine değişmedi ekran kartı ne hikmetse açılışta takılıyo 2 haftadır bilgisayarı en az 30 kez parçalayıp birleştirdim bi türlü olmuyor sebebini de anlamış değilimExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gtx 470 ve gtx 970 aynı anda taktım denedim ve 2 kartıda gördü ama birincil kart olarak gtx 470 i görüyor biosdan birincil kart olarak 970i gösterdiğimde yine aynı hatayı alıyorum