Hocam o zaman siz son BIOS güncellemesi yaptım demiştiniz. Tavsiyem bu sefer eski BIOS sürümlerine tek tek yükseltip denemek. Umarım bir tanesinde sorunu aşarsınız.
hocam onu da denedim ama sonuç yine değişmedi ekran kartı ne hikmetse açılışta takılıyo 2 haftadır bilgisayarı en az 30 kez parçalayıp birleştirdim bi türlü olmuyor sebebini de anlamış değilim
gtx 470 ve gtx 970 aynı anda taktım denedim ve 2 kartıda gördü ama birincil kart olarak gtx 470 i görüyor biosdan birincil kart olarak 970i gösterdiğimde yine aynı hatayı alıyorum