• 27-03-2016, 01:04:22
    #1
    Merhabalar.

    Klavyede Z tuşunun sol tarafında olan bu tuş takımı çalışmıyor.

    Aynı karakterler " ve 1 tuşlarının üzerinde de var fakat alışık olduğum düzen alt taraftaki olduğundan dolayı onu kullanmak istiyorum.

    Bu durumu nasıl düzeltebilirim?
  • 18-07-2016, 19:36:13
    #2
    sorunu hala çözemedim..