Merhabalar.
Klavyede Z tuşunun sol tarafında olan bu tuş takımı çalışmıyor.
Aynı karakterler " ve 1 tuşlarının üzerinde de var fakat alışık olduğum düzen alt taraftaki olduğundan dolayı onu kullanmak istiyorum.
Bu durumu nasıl düzeltebilirim?
<> Tuşları Çalışmıyor
1
●274