Merhabalar.

Klavyede Z tuşunun sol tarafında olan bu tuş takımı çalışmıyor.

Aynı karakterler " ve 1 tuşlarının üzerinde de var fakat alışık olduğum düzen alt taraftaki olduğundan dolayı onu kullanmak istiyorum.

Bu durumu nasıl düzeltebilirim?