Arkadaşlar aramızda kullanlar var mı bilmiyorum ama fabrikadan ilk üretimde çıkan serideki işlemcilerde sorun varmış.
Yeni alacak arkadaşlarda dikkat etsin derim. Intel e yetişeceğiz, gerçek 4 çekirdek çıkartacağız diye acele ettiler herhalde biraz başdan savma bir versiyon oldu.
Yoğun yük altında stabilite sorunu varmış.
Kullanıp test eden arkadaşlar var mı?
AMD Phenom işlemciler ile ilgili
3
●1.077