• 11-04-2008, 15:02:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar aramızda kullanlar var mı bilmiyorum ama fabrikadan ilk üretimde çıkan serideki işlemcilerde sorun varmış.

    Yeni alacak arkadaşlarda dikkat etsin derim. Intel e yetişeceğiz, gerçek 4 çekirdek çıkartacağız diye acele ettiler herhalde biraz başdan savma bir versiyon oldu.

    Yoğun yük altında stabilite sorunu varmış.

    Kullanıp test eden arkadaşlar var mı?
  • 14-04-2008, 00:23:53
    #2
    Gold Bilgisayardayım..

    Henüz arızaya gelmedi dostum
  • 14-04-2008, 00:35:38
    #3
    Almanyada bulunan makinamda 4 çekirdek işlemci mevcut.Tık demeden çalışıyor.Bir yaramazlık yapmadı.
  • 15-04-2008, 17:10:37
    #4
    Evet sorunlu çıktı o işlemciler. O yüzden L3 cache leri B3 olarak yeni version da değiştirdiler.
    L3 cache i değiştirme nedenide %15 performans kaybına neden oldugu için.