Arkadaşlar aramızda kullanlar var mı bilmiyorum ama fabrikadan ilk üretimde çıkan serideki işlemcilerde sorun varmış.

Yeni alacak arkadaşlarda dikkat etsin derim. Intel e yetişeceğiz, gerçek 4 çekirdek çıkartacağız diye acele ettiler herhalde biraz başdan savma bir versiyon oldu.

Yoğun yük altında stabilite sorunu varmış.

Kullanıp test eden arkadaşlar var mı?