• 30-10-2015, 19:13:53
    #1
    Arkadaşlar şöyle bir laptop buldum : https://www.asus.com/tr/Notebooks/G550JK/

    Asusun.

    Yapmak istediklerim :
    • Yüksek kaliteli oyun oynamak.
    • Oyun yayını yapmak.
    • Adobe programları

    Bunları hiç bir sorun yaşamadan yapabilir miyim? Üst düzey fps alır mıyım? Bunun yanında başka tavsiyelerde verirseniz sevinirim. Laptop'u ebay veya amazondan almayı düşünüyorum.
  • 30-10-2015, 19:31:30
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Özelliklerine hiç bakmadım. MSI GT70 dragon kullanıyorum, hatta şu anda ondan yazıyorum, oyun laptopu almak çok mantıklı. Ama masaüstünün yerini tutmaz. Ben çeviri yaparken emektar masaüstüme geçer, çift monitörün tadını çıkararırım. Ayrıca muhtemelen ekranı büyüktür, ağırdır... Aman her istediğim yere götürürüm diye düşünmeyin. Laptop ama masada kullanacaksın. En iyisi bir laptop masası al çok pratik
  • 31-10-2015, 01:54:16
    #3
    laptop fiyat olarak sanırım bu http://www.vatanbilgisayar.com/asus-...-notebook.html 4700HQ yani 4.nesil işlemciye sahip 16gb ddr3 ram GTX850M ekran kartı markada ASUS olunca tavsiye ederim ama fiyat fazla 4000e düşer bekle belkide daha da düşer.
  • 31-10-2015, 01:57:04
    #4
    oyun için kullanacaksanız uygun maliyetli kasada toplayabilirsiniz. eğer bütçeniz iyiyse bu bilgisayar oldukça iyi. arkadaşın dediği gibi teknoloji duran bir şey değil. beklerseniz fiyatta düşüş olacaktır. saygılarımla
  • 31-10-2015, 13:04:48
    #5
    sonix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    laptop fiyat olarak sanırım bu http://www.vatanbilgisayar.com/asus-...-notebook.html 4700HQ yani 4.nesil işlemciye sahip 16gb ddr3 ram GTX850M ekran kartı markada ASUS olunca tavsiye ederim ama fiyat fazla 4000e düşer bekle belkide daha da düşer.
    Sevgimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun için kullanacaksanız uygun maliyetli kasada toplayabilirsiniz. eğer bütçeniz iyiyse bu bilgisayar oldukça iyi. arkadaşın dediği gibi teknoloji duran bir şey değil. beklerseniz fiyatta düşüş olacaktır. saygılarımla
    27 aralıkta amerikada gerçekleşecek black friday'den internet üzerinden alacağım. Başka bir şey düşerse onu alırım tabii ki