Özelliklerine hiç bakmadım. MSI GT70 dragon kullanıyorum, hatta şu anda ondan yazıyorum, oyun laptopu almak çok mantıklı. Ama masaüstünün yerini tutmaz. Ben çeviri yaparken emektar masaüstüme geçer, çift monitörün tadını çıkararırım. Ayrıca muhtemelen ekranı büyüktür, ağırdır... Aman her istediğim yere götürürüm diye düşünmeyin. Laptop ama masada kullanacaksın. En iyisi bir laptop masası al çok pratik