• 24-06-2015, 17:06:24
    #1
    Merhabalar, dizüstü bilgisayarimin wifisi çok az çekiyor yani tam alt kattaki odadaki modemi görüyor sadece.

    Eskiden 8-9 kablosuz ağ gösterirken artik 1 tane gösteriyor. Sanırım wifi kartinda bir problem oluştur. Bilgisayar tamirdeyken oldu sanirim. Tekrar gidip uğraşmak istemiyorum orayla.

    Wifi kartını mı değiştirmeliyim yoksa wifi arttirici aletler mi almaliyim?

    Önereceğiniz alet varmı acaba?
  • 24-06-2015, 17:07:26
    #2
    Artırıcı yerine yeni wifi card alsanız daha mantıklı olur.
  • 24-06-2015, 17:17:19
    #3
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artırıcı yerine yeni wifi card alsanız daha mantıklı olur.
    İntel Wifi Link 5100 AGN yazıyor. Wifi kartım bu mu yani benim?

    Ayrıca uyumsuzluk gibi sorun olmaması için alırken neye dikkat etmeliyim?
  • 24-06-2015, 17:27:29
    #4
    byvolkan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İntel Wifi Link 5100 AGN yazıyor. Wifi kartım bu mu yani benim?

    Ayrıca uyumsuzluk gibi sorun olmaması için alırken neye dikkat etmeliyim?
    Çok detay bilmiyorum ama her modelin uyması lazım. Satın alacağınız yere mevcut olanı söyleyip uygun olup olmayacağını sorabilirsiniz.
  • 24-06-2015, 17:28:38
    #5
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok detay bilmiyorum ama her modelin uyması lazım. Satın alacağınız yere mevcut olanı söyleyip uygun olup olmayacağını sorabilirsiniz.
    Teşekkür ederim