Merhabalar, dizüstü bilgisayarimin wifisi çok az çekiyor yani tam alt kattaki odadaki modemi görüyor sadece.
Eskiden 8-9 kablosuz ağ gösterirken artik 1 tane gösteriyor. Sanırım wifi kartinda bir problem oluştur. Bilgisayar tamirdeyken oldu sanirim. Tekrar gidip uğraşmak istemiyorum orayla.
Wifi kartını mı değiştirmeliyim yoksa wifi arttirici aletler mi almaliyim?
Önereceğiniz alet varmı acaba?
Laptop WiFi Kartı
4
●509
- 24-06-2015, 17:06:24
- 24-06-2015, 17:17:19İntel Wifi Link 5100 AGN yazıyor. Wifi kartım bu mu yani benim?jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca uyumsuzluk gibi sorun olmaması için alırken neye dikkat etmeliyim? - 24-06-2015, 17:27:29Çok detay bilmiyorum ama her modelin uyması lazım. Satın alacağınız yere mevcut olanı söyleyip uygun olup olmayacağını sorabilirsiniz.byvolkan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle