Merhabalar, dizüstü bilgisayarimin wifisi çok az çekiyor yani tam alt kattaki odadaki modemi görüyor sadece.

Eskiden 8-9 kablosuz ağ gösterirken artik 1 tane gösteriyor. Sanırım wifi kartinda bir problem oluştur. Bilgisayar tamirdeyken oldu sanirim. Tekrar gidip uğraşmak istemiyorum orayla.

Wifi kartını mı değiştirmeliyim yoksa wifi arttirici aletler mi almaliyim?

Önereceğiniz alet varmı acaba?