• 27-02-2008, 12:36:01
    #1
    Merhabalar gecenlerde 1 gb 667 mhz Ram aldım ve bugun aksam laptopuma taktım
    Onceden Wındows vısta Laptopuma 3.0 puanı verıyordu ancak suan 2.5 e dustu
    Oncekı sıstemde 2 adet 512 yanı toplamda 1 gb ram vardı bugun bır 512 ramı cıkardım yerıne aldıgım 1 gb lık ramı tktım toplamda 1.5 gb oldu

    Aklıma takılan soru neden vısta puanım 2.5 a dustu artması gerekmıyor mu ?
  • 27-02-2008, 14:54:53
    #2
    vistanın genel puanlama sistemine bakma sen ddr2 800 lük ram'e 4,8 puan
    ddr2 667'lik ram 5,9 puan veren saçma bir sistemi var performansında gözle görünür bir artış varsa isterse 2.5 puan versin.
  • 27-02-2008, 15:17:47
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    ne yapcan sen vista puanını

    rami takmadan önceki ram kullanımına ve birde şimdikine bak sorun yoksa tamam