Merhabalar gecenlerde 1 gb 667 mhz
Ram aldım ve bugun aksam laptopuma taktım
Onceden Wındows vısta Laptopuma 3.0 puanı verıyordu ancak suan 2.5 e dustu
Oncekı sıstemde 2 adet 512 yanı toplamda 1 gb ram vardı bugun bır 512 ramı cıkardım yerıne aldıgım 1 gb lık ramı tktım toplamda 1.5 gb oldu
Aklıma takılan soru neden vısta puanım 2.5 a dustu artması gerekmıyor mu ?