• 18-02-2008, 00:25:12
    #10
    Kurumsal PLUS
    eğer kasa çalışıyorsa yani kasa içindeki fanlar devreye giriyorsa anakart ve psu sağlam.

    işlemci ya da ram yanmış olabilir.

    ekran kartı bozuk olabilir.

    ekran kartı yuvasından oynamış olabilir, onu kontrol et ama fazla zorlama, girmiyosa terstir
  • 18-02-2008, 00:46:49
    #11
    ram in gittigi konusunda hem fikiriz zaten ama ram yuvası yandıysa sanırım anakartı uçurmuştur ( daha önce görmüştüm bu sahneyi ) ekran kartının tam oturmaması filan konusunda 25-30 dk ugraştık ama oynama filan yok,yanmış olabilir işte bilgisayarcıya götürdüm ve ondaki bi rami taktık pc ye,onuda kabul etmedi.anakartta 2 yuva var,ikisine de taktık ramleri ama degişen bişey olmadı.iyice kafam karıştı yav,parça alacam ama ne alacagımı bilmiyorum ...

    fanlar filan devreye giriyor güzel güzel.işlemcide düzgün görünüyor yani sorun oldugunu sanmıyorum onda... yani sonuç olarak ram - ekran kartı - anakart üçlüsü (yada bunlardan 1 yada 2 si ) gitti diye bi fikir oluştu bende