ram in gittigi konusunda hem fikiriz zaten

ama ram yuvası yandıysa sanırım anakartı uçurmuştur ( daha önce görmüştüm bu sahneyi

) ekran kartının tam oturmaması filan konusunda 25-30 dk ugraştık ama oynama filan yok,yanmış olabilir

işte bilgisayarcıya götürdüm ve ondaki bi rami taktık pc ye,onuda kabul etmedi.anakartta 2 yuva var,ikisine de taktık ramleri ama degişen bişey olmadı.iyice kafam karıştı yav,parça alacam ama ne alacagımı bilmiyorum

...
fanlar filan devreye giriyor güzel güzel.işlemcide düzgün görünüyor yani sorun oldugunu sanmıyorum onda... yani sonuç olarak ram - ekran kartı - anakart üçlüsü (yada bunlardan 1 yada 2 si ) gitti diye bi fikir oluştu bende