• 29-06-2014, 01:54:19
    #1
    Merhaba herkese.. 3 gün önce lenovo g710 model laptop aldım windows 8 kurulu geldi ve ben sevmedim windows 8 kullanmayı hatta gıcık oldum çıktığından beri windows 7 kullandığım için dedim ben buna da windows 7 kurayım kurdum da şimdi laptop yanında cd vermemişler driver ile alakalı bende araştırdım kendi sitesinde driver var windows 7 64bit sanırım gerekli bütün driverları koymuşlar ses görüntü ethernet vs. kurdum wlan wifi hata veriyor kurulmuyor şuan da laptop internete ethernet den bağlanıyor çıldırdım bu duruma başına gelen yada bilen eden beni aydınlatacak biri varsa yol gösterecek biri hayır duamı alır bu ramazan ayında yardımlarınızı esirgemeyin
  • 29-06-2014, 03:45:46
    #2
    tam modelini söylermisiniz
  • 29-06-2014, 11:14:32
    #3
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam modelini söylermisiniz
    Lenovo ideapad g710 i7 işlemcili 17.3 ekranı var.
  • 29-06-2014, 11:19:01
    #4
    Driver Booster programını kullanın. O tüm driverleri bulup yükler..
  • 29-06-2014, 12:23:45
    #5
    http://www.hwinfo.com/ dan ücretsiz Hard ware info programını indirip wlanın tam olarak modelini bulursan driver indirip kurabilirsin.
  • 29-06-2014, 15:22:33
    #6
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driver Booster programını kullanın. O tüm driverleri bulup yükler..
    Driver Booster programını nereden indirebilirim ve nasıl kuracağız kullanacağız kolay mı ayrıntı verirmisiniz biraz?
    Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.hwinfo.com/ dan ücretsiz Hard ware info programını indirip wlanın tam olarak modelini bulursan driver indirip kurabilirsin.
    Sadece WLAN mı var diğer gerekli driverlar var mı ve WLAN modelini nasıl bulabilirim?
  • 29-06-2014, 19:39:07
    #7
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driver Booster programını kullanın. O tüm driverleri bulup yükler..
    Hocam dediğiniz gibi programı buldum kurdum kullandım işe yaradı wi-fi aktif oldu baya bi driver kurdu gerekli hepsini bulup kurmuşmudur sizce güncellenecek kurulacak bişey kalmadı sanırım programı 2. kez çalıştırayım dedim güncellenecek driver yok dedi başka yapmam gereken bişey yok sanırım??
  • 29-06-2014, 20:11:48
    #8
    Kabus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dediğiniz gibi programı buldum kurdum kullandım işe yaradı wi-fi aktif oldu baya bi driver kurdu gerekli hepsini bulup kurmuşmudur sizce güncellenecek kurulacak bişey kalmadı sanırım programı 2. kez çalıştırayım dedim güncellenecek driver yok dedi başka yapmam gereken bişey yok sanırım??
    Evet tüm driverlerin son sürümünü bulup kurmuştur. Artık birşey yapmanıza gerek yok..