Hocam dediğiniz gibi programı buldum kurdum kullandım işe yaradı wi-fi aktif oldu baya bi driver kurdu gerekli hepsini bulup kurmuşmudur sizce güncellenecek kurulacak bişey kalmadı sanırım programı 2. kez çalıştırayım dedim güncellenecek driver yok dedi başka yapmam gereken bişey yok sanırım??
Evet tüm driverlerin son sürümünü bulup kurmuştur. Artık birşey yapmanıza gerek yok..