• 02-04-2014, 07:51:37
    #1
    merhaba arkdaşlar...
    ben bu ultrabook a windows 8 kurmak istiyorum.noramlde kendi recoverysinde windows 7 home var...

    1.sorum dvd yok...usb ile kurmam lazım boot alanına nasıl ulaşırım boot usb den çalışması için..

    2.sorum windows 8 kurduğum zaman driver tanıma problemi veya herhangi bir sorun oluşur mu.

    teşekkür ederim kolay gelsin
  • 02-04-2014, 08:48:33
    #2
    Windows 8 ISO dosyasına sahipseniz aşağıdaki programla USB bellekle kurulum yapabilirsiniz.

    http://rufus.akeo.ie/?locale=tr_TR

    Ethernet sürücüsünü otomatik yükleyecektir, daha sonra internete bağlanıp otomatik güncellemeler ile diğer sürücüleri yükleyebilirsiniz.
  • 05-04-2014, 14:17:46
    #3
    USB'den Format atma Resimli adresine girerek detaylı bilgi alabilirsiniz.