merhaba arkdaşlar...
ben bu ultrabook a windows 8 kurmak istiyorum.noramlde kendi recoverysinde windows 7 home var...
1.sorum dvd yok...usb ile kurmam lazım boot alanına nasıl ulaşırım boot usb den çalışması için..
2.sorum windows 8 kurduğum zaman driver tanıma problemi veya herhangi bir sorun oluşur mu.
teşekkür ederim kolay gelsin