merhaba arkdaşlar...
ben bu ultrabook a windows 8 kurmak istiyorum.noramlde kendi recoverysinde windows 7 home var...

1.sorum dvd yok...usb ile kurmam lazım boot alanına nasıl ulaşırım boot usb den çalışması için..

2.sorum windows 8 kurduğum zaman driver tanıma problemi veya herhangi bir sorun oluşur mu.

teşekkür ederim kolay gelsin