Atı mobılıty radeon x1400 aranıyor
1
●1.117
- 16-03-2014, 23:04:57Arkadaşlar win7 Kurdum ama sorunum var ekran kartının driverlarını bulamadım yanine kurduysam kabul etmiyor xp de kartı kurmama gerek kalmıyor otomatik kendi kuruyordu ama win7 driver istiyorsanırımekran kartım ATI MOBILITY RADEON X1400 aşağıda resim de degörüldüğügibi win7 hangidriver kurduysam çareolmadı lütfen yardım sizden ricam lütfen tüm ATI MOBILITY RADEON X1400 driverlarının inkini konuya yazınız tek tek deniyecm win7 için vista ati driver kurmak lazımmış sanırım sizlinkleriekleyin tek tek deniyeceğim
- 17-03-2014, 14:51:44Atı mobılıty radeon x1400 Ekran kartı driver arıyanlar boşuna aramasınlar win 7 için çünkü firma üretmemiş ve win7 ve vista kuranlar tekrar xp dönmek zorunda kalıyorlar yani ya ekran kartını değiştireceğiz yada windowsu başka çare yokmuş konu kilit