Arkadaşlar win7 Kurdum ama sorunum var ekran kartının driverlarını bulamadım yanine kurduysam kabul etmiyor xp de kartı kurmama gerek kalmıyor otomatik kendi kuruyordu ama win7 driver istiyorsanırımekran kartım ATI MOBILITY RADEON X1400 aşağıda resim de degörüldüğügibi win7 hangidriver kurduysam çareolmadı lütfen yardım sizden ricam lütfen tüm ATI MOBILITY RADEON X1400 driverlarının inkini konuya yazınız tek tek deniyecm win7 için vista ati driver kurmak lazımmış sanırım sizlinkleriekleyin tek tek deniyeceğim