• 20-01-2014, 13:58:58
    #1
    Laptopu açtığımda ekrana görüntü gelmiyor. Ama fan deli gibi çalışıyor capslook tuşu falan ışığı yanmıyor ama kasa üzerindeki ses aç kapa tuşları çalışıyor.

    Sorun neden kaynaklanabilir ?
    Harici monitöre bağladım ona da görüntü gelmedi.
    FN - F6 yaptım olmuyor.

    Çözümü nedir arkadaşlar?
  • 20-01-2014, 21:19:57
    #2
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laptopu açtığımda ekrana görüntü gelmiyor. Ama fan deli gibi çalışıyor capslook tuşu falan ışığı yanmıyor ama kasa üzerindeki ses aç kapa tuşları çalışıyor.

    Sorun neden kaynaklanabilir ?
    Harici monitöre bağladım ona da görüntü gelmedi.
    FN - F6 yaptım olmuyor.

    Çözümü nedir arkadaşlar?
    işlemci yada ekran kartından olabilir, macunlarını değiştirirsen düzelebilir. tavsiyem açıp zorlama yanabilir işlemcileri. servisimize getirirseniz bakarım.
  • 21-01-2014, 19:41:21
    #3
    Alıntı
    abcgrup
    katılıyorum

    bunların dışında ramlarde statik yapmış olabilirler