Laptopu açtığımda ekrana görüntü gelmiyor. Ama fan deli gibi çalışıyor capslook tuşu falan ışığı yanmıyor ama kasa üzerindeki ses aç kapa tuşları çalışıyor.
Sorun neden kaynaklanabilir ?
Harici monitöre bağladım ona da görüntü gelmedi.
FN - F6 yaptım olmuyor.
Çözümü nedir arkadaşlar?
Yardım: Laptopuma görüntü gelmiyor.
2
●422
- 20-01-2014, 21:19:57işlemci yada ekran kartından olabilir, macunlarını değiştirirsen düzelebilir. tavsiyem açıp zorlama yanabilir işlemcileri. servisimize getirirseniz bakarım.Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle