Laptopu açtığımda ekrana görüntü gelmiyor. Ama fan deli gibi çalışıyor capslook tuşu falan ışığı yanmıyor ama kasa üzerindeki ses aç kapa tuşları çalışıyor.

Sorun neden kaynaklanabilir ?
Harici monitöre bağladım ona da görüntü gelmedi.
FN - F6 yaptım olmuyor.

Çözümü nedir arkadaşlar?