Çok acil yardım.Delirmek üzereyim.
16
●993
- 10-12-2013, 18:26:21Merhaba arkadaşlar.Konuyu yanlış yere açtıysam yetkili arkadaşlardan özür dilerim.Elimde amd fx-8120 8çekirdek işlemci var.Asus anakartla kullanıyorum ama cihaz kendine durmadan reset atıyor.Ekran kartını çıkardım.Reset atma azaldı.Ama hala reset atıyor.Hatta bazen mavi ekran verdiğide oluyor.Delirmek üzereyim.Bilgisayarı parçalacağım artık sinirden.Şu anda elime Gigabyte GA-MA78GM anakart geçti.Gigabyte'ın Türkiye sayfasına bakıyorum.Amd phenom fx desteği var yazıyor.Şimdi işlemci kutusunda da am3+ yazıyor ama anakart am2+ bu gigabyte anakart bu işlemciyi destekler mi.Bilgili arkadaşlardan destek bekliyorum.Allah rızası için yardım edin lütfen.Cevaplarınızı bekliyorum.İyi forumlar.
- 10-12-2013, 23:20:11Hocam mavi ekran hatası harddisk yazma veya okuma hatası nedeniyle verir.Bence sen hepsinden önce bir harddiskinde badtrack varmı veya elinde sağlam olduğuna inandığın bir hd varsa onu deneyerek bakabilirsin.Reset atma olayıda cpu daki veya ekran kartındaki fandan olabilir.Ancak sana bukadar fikir verebilirim.Deneyerek ancak sorunu çözebilirsin.
- 11-12-2013, 09:26:41Gigabyte GA-MA78GM İşlemci destek tablosu aşağıda. Sizin işlemci desteği yok.Asyatech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.gigabyte.com/support-down....aspx?pid=2758
Bu arada kasanızın PSU değeri nedir ? - 11-12-2013, 13:45:31Hocam ekran kartını 1 aydır çıkardık ancak hala mavi ekran verip resetliyor işlemci ısılarına baktır araştırdık gayet normal ısınma yok stabil ısısında.dediğiniz gibi hd testini bi yapalım.Ahmdmrl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:45:31 -->-> Daha önceki mesaj 13:42:50 --
Hocam ürün boost vk-1622 400 W real pick yazıyor zannedersem 400 watt acaba diyorum anakart işlemciyi kaldırmıyor mu?Artık herşeyden şüpeleniyorum.Neredeyse monitörden bile şüphelenecemExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2013, 13:49:28İşlemci kaynaklı olacağını sanmam, am3 am3+ soketi aynıdır zaten.
125 watta kadar faz desteği var işlemciye o anakartta ve sizin işlemci içinde uygun.
Ekran kartınızı yazmamışsınız yüksek bir kart varsa, psu nuz dandik bir marka ise mavi ekransız kapanma yada reset onla alakalı olabilir, diğer ihtimal ramlerde sorun olabilir, sırayla ramleri çıkarıp değiştirerek deneyin. - 11-12-2013, 19:12:22hocam şu anda ekran kartsız kullanıyorum.Anakartın vga çıkışını kullanıyoruz.Şu anda da azda olsa hata veriyor.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:12:22 -->-> Daha önceki mesaj 19:11:00 --
Mavi ekranda beklemiyor.Mavi ekran hatasını verip 1-2 saniye içerisinde kendini yeniden başlatıyor.400 watt real peakli boost kasa aldım 60 dolar + kdv ödedim hatta emin olabilirsiniz kasa anakarttan daha pahalıydıRisal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2013, 19:12:59Üyeliği durduruldupcnizin kasasını açın işlemciyi çıkartın işlemcinin üstünde bi macun olaması lazım eğer o macun azaldıysa yada bittiyse bu sorunu yapar omacundan alıp üstüne sürersen sorun düzelir
- 11-12-2013, 19:15:16hocam işlemciyi alalı 5 ay olmadı macunun biteceğini zannetmiyorum.Şu anda bende core 2 duo cihaz var yaklaşık 4-5 yıllık daha macun takviyesi yapmadım.Sorunsuz çalışıyor.En son 3 ay önce kontrol ettiğimde core 2 duo makinenin macunu neredeyse olduğu gibi duruyordu.Yani demek istediğim 4-5 yıllık cihaz bu sorunu vermezken 5 aylık cihaz macun bitme gibi bir sorun verir mi acaba? :SCaptain_Oberon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle