Merhaba arkadaşlar.Konuyu yanlış yere açtıysam yetkili arkadaşlardan özür dilerim.Elimde amd fx-8120 8çekirdek işlemci var.Asus anakartla kullanıyorum ama cihaz kendine durmadan reset atıyor.Ekran kartını çıkardım.Reset atma azaldı.Ama hala reset atıyor.Hatta bazen mavi ekran verdiğide oluyor.Delirmek üzereyim.Bilgisayarı parçalacağım artık sinirden.Şu anda elime Gigabyte GA-MA78GM anakart geçti.Gigabyte'ın Türkiye sayfasına bakıyorum.Amd phenom fx desteği var yazıyor.Şimdi işlemci kutusunda da am3+ yazıyor ama anakart am2+ bu gigabyte anakart bu işlemciyi destekler mi.Bilgili arkadaşlardan destek bekliyorum.Allah rızası için yardım edin lütfen.Cevaplarınızı bekliyorum.İyi forumlar.