• 13-11-2013, 23:18:40
    #1
    Merhabalar,

    Sitemde bir ürün incelemesi yapacağım yazılı , görselli olarak bunun için aklımda bir ürün mevcuttur ancak sizlere sormak ve anket sonucu o markanın bir ürününü alıp incelemek istiyorum sadece yukarıdaki markaları oylayabilir-siniz ve değerli yorumunuzu esirgemez iseniz çok çok sevinirim.

    Not : konuya anket ekleyemedim yorumla bildiriniz.


    Logitech
    a4 tech
    Microsoft
    Toshiba
  • 14-11-2013, 09:06:49
    #2
    Klavye Mouse dediğimizde tabikide logitech hocam.
  • 14-11-2013, 09:08:11
    #3
    Mause a4tech x7 oyuncu mausu taş gibi 60 TL 'ye almıştım değdi sapasağlam.
  • 14-11-2013, 09:08:43
    #4
    Microsoft klavye mause seti kullanıyorum çokta memnunum
  • 14-11-2013, 09:29:21
    #5
    Logitech
  • 17-11-2013, 01:06:07
    #6
    10 yıldır aynı mause a4tech çkablolu ama zaten masaüstü kullanıyorum, kullanışlı ileri geri tuşları var... Yenisini alacağım yine bu tarz bi şey...

    diğerlerini kullanmadım ama microsoft logitech karşılaştırmalarında birisi aşırı pil tüketiyordu diğeri hiç tüketmiyordu bu konu üzerine de eğil bence şimdi hangisi çok hangisi az hatırlamıyorum...