Merhabalar,
Sitemde bir ürün incelemesi yapacağım yazılı , görselli olarak bunun için aklımda bir ürün mevcuttur ancak sizlere sormak ve anket sonucu o markanın bir ürününü alıp incelemek istiyorum sadece yukarıdaki markaları oylayabilir-siniz ve değerli yorumunuzu esirgemez iseniz çok çok sevinirim.
Not : konuya anket ekleyemedim yorumla bildiriniz.
Logitech
a4 tech
Microsoft
Toshiba
En iyi Klavye / Mouse Markası [ ANKET ]
5
●3.441
- 17-11-2013, 01:06:0710 yıldır aynı mause a4tech çkablolu ama zaten masaüstü kullanıyorum, kullanışlı ileri geri tuşları var... Yenisini alacağım yine bu tarz bi şey...
diğerlerini kullanmadım ama microsoft logitech karşılaştırmalarında birisi aşırı pil tüketiyordu diğeri hiç tüketmiyordu bu konu üzerine de eğil bence şimdi hangisi çok hangisi az hatırlamıyorum...