10 yıldır aynı mause a4tech çkablolu ama zaten masaüstü kullanıyorum, kullanışlı ileri geri tuşları var... Yenisini alacağım yine bu tarz bi şey...
diğerlerini kullanmadım ama microsoft logitech karşılaştırmalarında birisi aşırı pil tüketiyordu diğeri hiç tüketmiyordu bu konu üzerine de eğil bence şimdi hangisi çok hangisi az hatırlamıyorum...