• 29-08-2013, 16:25:12
    #10
    modemimin markası tp-link td-w8915nd
  • 29-08-2013, 17:51:30
    #11
    Kurumsal PLUS
    ikaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zyxel herhangi bir modemi sizi mutlu edecektirr.

    HTC Explorer A310e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Malesef hiç etmiyor ha dibinde kullanıyosanız eder belki

    asimavi50 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    modemimin markası tp-link td-w8915nd
    Tamamdır teşekkür ederim
  • 29-08-2013, 18:34:30
    #12
    Airties almanızı öneririm birkaç marka kullandım 3 ay sonra bozuldu belkide şans meselesi.