Sağlam bir modem önerisi olan? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sağlam bir modem önerisi olan?
11
●
1.328
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Sağlam bir modem önerisi olan?
1
2
29-08-2013, 16:25:12
#10
asimavi50
modemimin markası tp-link td-w8915nd
29-08-2013, 17:51:30
#11
Thon
Kurumsal PLUS
ikaan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zyxel herhangi bir modemi sizi mutlu edecektirr.
HTC Explorer A310e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Malesef hiç etmiyor ha dibinde kullanıyosanız eder belki
asimavi50 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
modemimin markası tp-link td-w8915nd
Tamamdır teşekkür ederim
29-08-2013, 18:34:30
#12
Again
Airties almanızı öneririm birkaç marka kullandım 3 ay sonra bozuldu belkide şans meselesi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler